åke

kom och tänka på en sak.. och blev lite ledsen faktiskt... jag hade en gång i tiden ett par mjukisbyxor som det stod åke på.. och dom älskade jag över nästan allt annat! jag har nog aldrig varit så ledsen som den dagen då dom försvann..
:( ..........mamma hatade dom,och det va som om hon hatade min största kärlek som jag inte kunde släppa .(hon sa också att det inte va hon som hade med mina byxors försvinnande att göra och sa att det va oscar som hade kastat dom). det va så hemskt att ens tänka tanken att aldrig ha dom nära mina ben fler gånger.. att aldrig får tvätta dom så dom luktade vanilj.. att inte ha på mig dom vid speciella tillfälle.. ja helt enkelt att inte få dela min framtid med mina älskade "åke"byxor.. :(

sökte på www.google.se på "mjukisbyxor åke" och det första som kom fram va den här damen:

men jag tror(HOPPAS) inte att hon har nått med åkes försvinnande att göra.. men man ska aldrig säga aldrig....

inte ens en bild har jag på min kärlek.. fan... här kommer ett par som "såg ut som"åkebyxan iallafall

(inte ett dugg likt mina älsklingbyxor men TYP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0