Berit

Nu när jag ändå sitter här och är känsligt. så måste jag juh skriva om min älskade sambo,katt,och bästa vän


innan har jag alltid hatat katter för jag är en hundmänniska.. men så när jag flyttade till lägenhet.. kändes det ensamt och jag bestämde mig för att skaffa katt.. jag satt och kolla på blocket länge men hitta ingen.. men en kompis sa till mig att han visste en som hade massa katter ute på landet så vi körde dit.. när vi kom dit så sprang där massa kattungar i alla olika färger runt benen på en.. men så fick jag syn på en liiten liiten svart och vit hårigsak.. som sprang iväg och gömde sig när jag närmade mig.. men jag gav mig faan på att jag skulle ha just den katten! den som va otam,vild och rätt så ful faktiskt :D till sist fick jag ta i den och såg att hon hade en hitler mustach... haha sa jag :denna ska jag lätt ha.. så jag gav bonden en tia och kämpade med att hålla i den lilla saken.. när jag kom till lägenheten efter en hemsk bilfärd och massa rivmärke släppte jag henne .. och hon sprang och gömde sig direkt.. jaja hon kommer fram när hon själv vill tänkte jag... TVÅ dagar tog det innan hon visade sig.. då tog jag upp henne och la henne på en kudde jag hade i soffan.. hon somna direkt.. den kudden sov hon på i minst fem månader efter det.. hon sov brevid mitt huvud och höll alltid tassen på min kind innan vi somna.. hahahah detta låter som nån jäkla catwomen historia men det va såhär berit blev en berit och min bästa vän... visst vi har haft våra grääääll.. måååånga gånger.. och hon har vatt med om mycket.! men hon har också alltid varit där när jag varit ledsen,glad,arg,full,nykter och har aldrig snackat skit om mig till någon eller svikit mig.. sen har jag juh även hjälp henne med hennes bebisar som hon fick :) man är väl en toppen mormor :P jaja jag sitter här och skrattar nu.. detta låter inte klokt.. en kärleksförklaring till en katt haha.. men hon är mer än en katt.. ha det finast! puss


(Klicka på bilderna när den gröna ramen har försvunnit för att se större)





zee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0