Emelie (jörgen)

Igår va emelie här eller jörgen som jag kallar  henne :Dvi spelade tv spel... även med tårna hahaha det va skit ballt.. sen drack vi cola och titta på film :D mycket mysigt hade vi de.. du får komma snart igen JÖRGEN>!< hehe ;)

idag har jag bara jobbat... det har vatt lungt på jobbet idag .. skönt :D

snart kommer emelie.. eller ja hon skulle komma... men sen hade hon bäddat ner sig :( men hon kommer nog ändå hoppas jag.. jag har juh satt i gång kaffe och allt :(

danny och tobbe kommer också.. ska pryla dom lite i tv spel.. hehe ;)

nä nu ska jag ta en kopp kaffe och sen vänta på emelie,.. :D


puss på er



Kommentarer
Postat av: Jörgen

Shit Jörgen, vi ser ju inte kloka ut!! :/

2009-02-06 @ 23:49:07
URL: http://emeliiiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0