Fredag

det blev inget inlägg om min kontaktannons i går kanske ni märkte :) jag gick och la mig och kolla på A walk to remember i stället.. och till er som inte har sett den filmen kan jag bara säga att ni har missat världen bästa film! jag har nog inte bölat så mycket på vääääldigt länge.. usch va bra den är! *snyft snyft*





nu ska jag snart till jobb.. vi ska käka pizza idag och sen ska vi till höör ikväll på nån dansochsjung show.. kostade bara 30 kr och varar i två timmar.. min brukare ville gärna dit och det tyckte vi att han kunde få också. nä gott folk nu ska jag se om jag kan lära mig lite om musikprogrammet jag fick av en vän (tack jojje) :D så kanske jag blir den nya DJ:) eller så kanske ni hör min sommarplåga :P

ha det bra jag skriver mer ikväll puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0