God morgon!

Nö jag har inte sovit till nu.. hehe.. men nästan vakande runt 11 tiden :S ... igår va emelie andre och håkan här uppe och vi satt ocg snacka skit till typ 2 inatt och drack kaffe hehe.. :) men sen blev jag och emelie såå tröttta så vi va tvungna att gå och lägga oss.. och fyy fan va skönt man sov.. har nog inte sovit så hårt sen länge tillbaka :) sen vaknade man och va förkyld.. men inge så konstigt för emelie är jättte förkyls så det smittar juh av sig :)

nu sitter vi och äter mackor och dricker kaffe.. och jag har fortarande bara 1,2,4 på tvn så det ärskittråkiga program:(
sen ska jag till jobbet snart (vid tre) och vi ska till den nya bowlinghallen som dom byggt här i hörby.. det ska bli mycket trevligt :)(vi bowlar juh varje onsdag)

nä nu ska jag vara social igen :) skriver mer ikväll :)

Föressten bjuder på rätt många EGO bilder idag:) så ni som inte är intresserade.. sluta ..läs....nu..:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0