god morgon!

Idag vaknade jag på ett speciellt sätt.. rätt så skönt och behagligt.. jag vaknade av att nån naffsa mig i örat.... och sedan pussa mig längst armen... pussa mig i ansiktet... naffsa mig ännu mer i örat(det kittlar som faaaan) och slutligen la sig brevid .. tyvärr va detta bara Berit!!! jäkla katt


snart kommer mamma och hämtar upp mig.. jag ska till doktorn i eslöv.. och kolla halsen IGEN... kan dom inte bara säga vad det är för nått... jaja

(jag färgade håret igår.. ) (skit ful bild) (men det skiter jag i :P)

skriver mer sen.. puss hej


Kommentarer
Postat av: farmor siwan

Hej lilla du!Jag tror Berit e kär i dej,hihi!!!Men så gör Kristins missar med mej åxå,när dom vill ha opp mej ur sängen.Hoppas de går bra hos doktorn idag.Jag har byggt 2 snölyktor som e så fina på kvällen m.ljus i.kram på dej o vi ses nästa lördag,då blir de bowla av,tjoho!!!!

2009-02-12 @ 15:00:59
Postat av: farmor siwan

Hej lilla du!Jag tror Berit e kär i dej,hihi!!!Men så gör Kristins missar med mej åxå,när dom vill ha opp mej ur sängen.Hoppas de går bra hos doktorn idag.Jag har byggt 2 snölyktor som e så fina på kvällen m.ljus i.kram på dej o vi ses nästa lördag,då blir de bowla av,tjoho!!!!

2009-02-12 @ 15:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0