Haha

i morse när jag vakna hade jag skiiitt ont i maagen... kunde knappt röra mig och vetifan va det va... när jag väl släpat mig ut i vardagsrummet och satt mig vid datorn så kände jag att det faktiskt va träninsvärk .hahahahahahahah det va så länge sen man hade det så man inte kommer ihåg hur det kändes.. hehe.. jaja tänkte igentligen inte skriva dett för allmänheten.. men sen om man tänker efter så varför inte ?:D men det är faktiskt inte så oväntat.. eftersom jag åkte mest på stjärtlappen igår och sen skulle jag hålla i den andre pulkan så vi åkte tillsammans.. och när man åker med den stjärtlappen så måste man dra i hop sig för att det ska gå fort :) och så skrattar man samtidigt som man spänner magen för att få upp benen! haha .. men det känns rätt bra med träningsvärk..



nu ska jag prata med Erika.. :) det va länge sen

ha det bra! zee ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0