hm....

hej hej alla glada!(och sura)

nu har man kommit hem efter en lång dag tillsammans med emelie.. vi gick upp tidigt i morse och skulle gå och klippa och färga håren.. så vi va där runt halv tolv.. sen har vi suttit hos frisören till kl fyra... och jag vill bara säga att hon är jäättee duktig på åh klippa och färga.. men mitt hår ser ut som fan.. men det är jag som har färgat det så mycket så det har blivit slitet.. men vi avfärgade mitt hår idag och satte i en jätte snygg färg(såg det ut då åh vara) men nä den torka så.. ja jag vet inte vad jag ska säga.. men jag ser ut som ett lejon .. :( vetifan om jag vågar gå ut i helgen.. måste fråga henne om det inte finns nått åh göra?:S emelies hår blev jätte fint och colla färger :)

sen kom jag på att jag skulle ringa doktorn då runt ett tiden.. men då hittade jag inte min mobil.. och emelie har inga pengar på den .. åhhhh så störigt.. då måste jag ha tappat den nånstans.. och det hade jag för när jag kom hem så låg den utanför dörren.. orka ha sån tuuur!så jag får ringa doktorn direkt i morn..

i morn skulle jag igentligen åka till london med meram och hälsa på min älskling.. så blev inte fallet :(:(:( mitt pass är inte giltligt.... man kan köpa sånt tillfälligt men jag har fan inte råd med det alltså:(... men jag hoppas det kommer fler tillfälle och sen kommer elin hem i maj ... längtar.....

det va non som sa at jag stavvade doligt? jag snubblar på tangenterna.. för man har för brottom.. och det ÄR okej åh stava fel! :D puss!

nä nu ska jag gå och sen om jag kan klippa av mig håret..eller kanske be nån komma hit och raka av d? hm.. får se vilket det blir.. men då måste jag gå med sånt hårband hela tiden men det kan jag leva med.. hoppas det går och göra nått med det innan helgen... :(

(ska lägga in en bild till er faktiskt.. )

ha det bra så skriver jag mer sen :) pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0