jörgen

det gick bra hos doktorn idag.. det han kunde säga va väl att det va en muskelknuta eller nått och det med rösten va att jag pratar fel och andas fel.. man kan väl säga inflammation på stämbanden .. så om jag ville så skulle jag gå till en röstpedagog..  ja just det jag måste juh självklart berätta att min röst är som den är för ATT JAG RÖKAR.. och det säger jag till alla er för att ni visste det lika mycket som jag.. alltså inte alls.. hm.. jaja... jag ska sluta röka.. snart.. men jag ska faktiskt de..



nu ligger emelie och sover på min soffa :) hon lova att inte somna.. men det trodde jag inte på hahaha.. vi som skulle spela ps tekken med tårna.. :P men jag får väl väcka henne :)

alltså kolla på dessa fotona .. håll me mig om att det finn en liten likhet mellan emelie och berit ?

(obs bilden på emelie tagen precis.. haha )

jag ska visa den när hon vaknar igen.. hehe
Nina är också här och hälsar på idag .. hon underhåller mig medans mamma sover.. hehe och hon har en jätte fin kofta på sig med snobben på.. (kom tyvärr inte med på fotot:()

(hon är en gammal tant :P )


see ya puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0