leeedig

så ja nu har man kommit hem från jobbet.. skönt.. har vatt en sådär dag idag .. men det är sånt man får ta :) och fy fan vilket väder vi fick helt plötsligt... hm... hoppas det inte håller i sig.. vill juh att det kan bli varmt och skönt ..(men inte sommar för jag har inte gått ner i vikt än ) hahaa..
så nu är man ledig i tre dagar.. eller ja på torsdag har vi handledning.. men det kan inte jag gå på för jag ska till läkaren i eslöv och kolla den jävla halsen.. hoppas dom kan hitta va felet e för det kunde inte dom i hörby.. men det räkna jag inte med heller...hur som helst vi ska iallafall träffas på jobbet efteråt och snacka litta och det hinner jag till :) sen ska jag och Hampus på kommunalmöte "årsmöte" och lyssna och käka mat på kvällen.. nice..

asså jag har gått och tänk på en sak hela dagen som jag bara måste skriva ner....

Erika och Rikard !... ni e helt underbara VET NI OM DE?? ni ställer alltid upp vad det än är.. vet att Erika har sagt det nån gång att nån hon kände alltid sa att ni ställer upp för allt och alla.. och det är så sant som det är sagt! ni hjälper om nån inte har det bra... ni hjälper om nån inte kan ... jag brukar aldrig "be" om hjälp för jag tycker det är pinsamt.. men Erika vet precis när det är nått .. jag tror hon är synsk *hm...* hihi :) .... va bara tvungen åh skriva detta eftersom jag tänkt på det hela dagen.. tack för att jag fick lära känna er .. och vet ni en sak? ni blir icke så nicke av med mig hehe :)puss på er !



nu tänkte jag faktiskt ta en cigg .. sen tänkte jag lägga mig på soffan med en kopp kaffe och en varm filt.. (tänkte skriva film) och en bra film kanske :) sen ska hampus komma upp här i morn bitt (:() och hjälpa mig åh kolla igenom mina lönelistor..

(jag känner en kille som säger  muttins till muffins men jag sa till honom idag att det inte gör nått för mutt är samma sak som muff) bra va? ;D

puss hej!

innan jag går .. min arbetskamrat är bäst på åh sjung! :

hahahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0