Lördag

Ja idag är det juh faktiskt alla hjärtans dag.. och den har ja firat med min arbetskamrat Hampus och min brukare.. vi har haft en mysig dag med en lååång morgon promenad i skogen med skinande sol :) det va huur mysigt som helst.!
Och massa fina sms har man fått idag också :) tack alla .!..






mamma ringde innan i morse och sa att hon hade kommenterat mitt inlägg "känslor och funderingar" och jag läste det nu när jag kom hem.. asså det va så fint så jag blev helt till mig.. emelie blev likadan.. tack mamma det va jätte fint skrivit <3 jag ska komma hem nu mån eller tis när jag är ledig.. då ska vi mysa:)jag saknar er...



blev jätte rörd och glad när jag kom hem från jobbet idag.. Emelie va här och hade satt på kaffe .. och på bordet stog dom två finaste rosorna med vita blommor och hjärtan i.. och dom va till mig! :D och det finaste av allt va ett kort hon hade skrivit... jag kan inte säga mer än att det va nått av det finaste jag fått av någon ! det va så välskrivit och direkt från hjärtat! tack så jätte mycket min underbara fina vackra vän! jag älskar dig oehört mycket och jag kommer alltid vara där för dig och Felicia. ring så kommer jag! tack igen...




mina digital-kanaler har försvunnit helt.. :S och jag har gjort sån kanalsökning men det är bara 1,2,4 och nån dansk kanal som funkar :( så jag ska lägga mig i sängen och titta på film sen.. (måste först snoka runt lite på internet) sen är det jobbe dag i morgon också... vi ska nog till Lund och åka pulka med matsäck och lite så.. det blir nog jätte mysigt.. i mina gamla hemtrackter.. (st:hans backar) mycket kul.. jag äääälskar åh åka pulka :P man blir som barn på nytt hihi.. hoppas nu min brukare är lika glad i det annars hittar vi såklart på något annat.

jag ska nog duscha kom ja på.. eller rättare sagt jag har vetat det hela dagen...
zee ya

Kommentarer
Postat av: Älin

Palla att du aaaaallllltiiiiiid blir av med mobilen och alltid har sån jävla tur och någon annan hittar den" hahahah :) saknar dig jätte mkt:(

2009-02-16 @ 00:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0