Mamma

Till min älskade Mamma:

(mammsimammsi)

tack Mamma för de nio månader du gick och bar på mig för att sedan sätta mig till världen, hade jag fått hade jag säkert stannat i din trygga mage längre, där kunde ingen komma åt mig, men jag är evigt tacksam för att du satte mig till denna värld då jag har upplevt /kommer uppleva mycket vackert och även mycket otäckt. men det som inte dödar gör en starkare har du sagt till mig. och det lever jag på. jag är så glad för att du är min mamma och jag har, och kommer alltid att ha dig som förebild. för du är stark,snäll,omtänksam,rolig,förstående,rättvis och mycket mer som jag skulle kunna sitta och skriva i evigheter .. jag ville bara få ut detta fast du kanske redan vet så kan det vara skönt och höra ibland.. älskar dig !
Din Blomma

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag börjar undra om vi tänker samma ibland:P va precis inne o bloggade själv o la ut bild på min mamma o så:D och att jag älskar min mamma. så tänkte nu när jag ändå bloggar kikar jag in hos linnea, o vips ser jag att du oxå bloggat om din mor:P tihi:P älskar dig min vän, Puss<3

2009-02-12 @ 23:43:50
Postat av: Anonym

Tack, det värmde, och du är min duktiga snälla unge som förgyller mitt liv!puss mamman

2009-02-12 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0