Söööndag!

Idag har det varit en lång men skit rolig dag.. (den har gått jätte fort ) i morse gjorde vi lite matsäck(pannkakor,frukt och varm choklad) sen åkte vi till lund som jag skrev igår ,till st:hans backar.. med oss hade vi två pulkor och två stjärtlappar(hahhahahah) vi började meden lagom backe.. och det gick huuur bra som helst.. det va riktigt roligt.. det tyckte vi alla tre.. sen gick vi runt till alla backar och provade :) väldigt lyckat :) sen tappa jagmin mobil nånstans :( ..... men jag hitta den igen (eller inte jag utan en tjej) hehe min vanliga tur så jag blir inte förvånad.. :P när hampus åkt den stora backen några gånger(den är skit  stoor och brant...)(och vi stod nedan och skratta på oss och titta:D) så åkte vi till MCdonalds där hampus bjöd på mad :) sen körde vi hem...

sen har det bara gått jääätte snabbt.. så nu är man hemma och är ledig mån,tis.. (ska på möte på tis kl.16 men annars inget) hoppas nu att det mötet går bra.. fast det gör det :)

nä nu ska jag lägga in lite bilder från idag :) sen ska jag faktiskt spela The Sims :D det va skiiit länge sen.. ska bygga ett drömhus och göra värsta perfekta familjen.. bara för att jag kan!

ha det gott alla.. ! skriver kanske mer sen :P




zeeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0