tisdag

senna!

idag händer det inte så mykke... eller jo jag ska till Camilla och dricka kaffe idag :D som jag har lovat nu ett bra tag (dumma mejj) men idag ska jag dit.. vid tre.. mykke trevligt :)

efter det ska jag väl bara him och tråka.. får väl se om nån vill komma upp på kaffe eller nått hehe..

nu är här nystädat också.. det är så skönt när det är det.. :) och gott luktar det för en gångsskull annars luktar här bara kattbajs eller kattpiss eftersom toan är precis när man kommer in så möter man den härliga doften direkt.. och toan är så j''''''''''lvA liten... men det har jag nog tatt upp innan ? hehe


en jävligt roligt sak är att min "kusin" har kontaktat mig på facebook.. så jävla kul vi hade när vi va små.. du jag och philip :)hoppas vi kan träffas en dag >:D

nä nu ska jag göra vid mig :)

Jag har kommit på mig själv.. jag kan jämföra mig med tiffany persson .. känner ni inte mig så har ni mig här ;)

 


zeeya

Kommentarer
Postat av: farmor siwan

Jadu Nea,visst e du lila söd o go som Tiffany PerssonHAHA!!! Skojare där!!!kram på dej!

2009-02-03 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0