2009

Japp nu har jag skrivit ner lite saker som man ska försöka hinna med år 2009 :)

*Gå ner MINST 15 kg
*sluta röka
*Åka utomlands
*Hitta en kar
*bli gravid(och få barn:)) (om den förra punkten går igenom :))( och ja jag vill ha barn tidigt, och ja jag har tänk mig för!)
*Hitta fler vänner (inte för att dom gamla inte duger längre utan mer för att utöka)
*Åka till hultsfred
*köpa ps3
*Lära mig och åka skidor
*våga visa min i bikini(kunna)
*Åka till ullared minst en gång
*ta körkort
*köpa bil
*börja träna
*tatuera in en duva
*Hälsa på Natta <3 =)
(oobbsss listan är ej i tur&ordning)=)

Ja och massa fler som jag inte orkar skriva :)




nu ska jag gå ner och handla latte och gå upp till jane och emelie... sen ska jag fösöka få tag i nån som kan hjälpa mig åh hämta min tv :) puss på er

Kommentarer
Postat av: farmor siwan

Kul du har blogg Linnea!Nu får jag mer o läsa o de e roligt.

2009-01-02 @ 16:54:47
Postat av: jasmin

ja det va många punkter hoppas att du klarar alla ska hålla tummarna för dig =)

2009-01-02 @ 17:00:58
URL: http://mammajasmin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Va kul att ni läser =) jag vet inte hur man svarar på komentarena .. :S hehe

2009-01-02 @ 18:36:15
Postat av: Natalie

Hej gumman. tänkte bara säga ska du inte komma upp och hälsa på mig 2009???????

Pusss natalie

2009-01-02 @ 20:55:55
URL: http://doodan.blogg.se/
Postat av: linnea

joooo klart jag ska :)

2009-01-03 @ 16:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0