fannnn!!!!!!!!!!!!!

tur man blir så jävla arg alltså.. va ute och kollade blocket innnan.. och jag kollar alltid på alla söta vovvar.. TROR NI INTE JAG HITTAR MIN GAMLA HUND? cindy.. som jag sålde till ett par i Ystad .. dom va jätte trevliga och tanten i huset va sjukskriven eller nått så hon va alltid hemma.. bra tyckte jag eftersom Cindy inte kunde va själv för då skällde hon..

jodå så jag skrev till uppfödaren och frågade och då hade dom sagt att dom skulle avliva henne i morn för att hon inte kunde va själv för hon skällde då.. SILKA JÄVLA IDIOTER FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
ni visste om det juh och vem FAN avlivar en hund för det ?? alltså man blir juh så jävla förbannad och lessen! :(
som tur e hade hon (uppfödaren) hittat ett nytt hem till Cindy som är SERIÖST och folk som hon kände .. men skulle det inte funka där av nått skäl så får hon somna in :( faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan men det kommer funka hur bra som helst.. stackars hund!

mitt "lilla" hjärta... .  :'O(


så fin du e hjärtat... förlåt mig

Kommentarer
Postat av: Therese och Cindy

De kommer funka här.

Finns ingen anledning till att de inte funkar.

Hon är fan helt underbar och jag fattar inte att man ens kan lämna bort henne från början. men de e jag :P Nu har hon de bra varjefall och ett livslångt hem ;)

// tjingeling...

2009-01-13 @ 08:28:36
URL: http://www.nogg.se/hobbyflata
Postat av: Anonym

Jag vet att det kommer funka :) hon är juh så underbar och hon kommer få det bäst hos dig :) nä jag vet jag är en riktig idiot som lämna henne från början och det är inte det värsta utan det är vem jag lämmna henne till .:( sånna i dioter.. pussa henne från mig :) hejsvejs

2009-01-13 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0