Foto

Igår va Emelie här och tog foto.. :) skit kul hade vi,, hehehe,,, ska lägga in några så ni får se :)
idag vet jag inte vad jag ska göra.. ska ut och gå med Emelie hade vi tänkt.. så vi får se vart det blir.. tror Karnas..


Nu Är jag ledig i tre dagar :) ons,tors,fre :) skönt.. fast sen har vi den långa helgen :/ som brukar vara rätt jobbig..
07.30-21.40 både lördag oh söndag..

Berit bara går och skriker vetifan vad hon vill.. hon är så jäkla bortskämd så hon MÅSTE ha sån burkmat med gelé hon kan absolut inte äta torrfoder.. jäkla katt då kan hon fantamih gala också.. fast det är skit jbbigt.. hehe

i morgon kommer det en och hämtar en flickkatt.. den svart och vite..  sen är det bara tre kvar :) skönt det ska bli och bi av med alla, fast det kommer bli tomt. hehe det kommer nog berit också tycka.. hoppas hon inte går och galer efter dom.. :/

nä nu ska jag lägga in lite bilder på MIg och Pinglan :)



så där har ni oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0