FREDAG!!

åhhh
va skönt att de e fredag :)  har haft en bra dag på jobbet.. käkaat pizza(vi gör det varje fredag med min brukare)
nu är man himma.. snart kommer Emelie (pinglan) vi ska till Eslöb och göra stan osäker.. så nu ska jag hoppa in i duschen.. man behöver inte lukta svett väl?

och inget åh ha på sig har man heller.. usch :( haha men det löser sig.. mjukisbyxor och ett linne? nä mamma jag bara skojar.. haha ;)

nä jag vet att jag är tråkig på att skriva inlägg.. men det händer tydligen inte så mykke i mitt liv.. får väl kanske ändra på det.. hehe

ha det gott! Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

med mjukisbyxor förändrar du inte ditt liv!!!haha

2009-01-10 @ 10:52:44
Postat av: linnea

vem va det som skrev det ?????????????????? haha

2009-01-10 @ 19:07:29
Postat av: Anonym

var jobbar du

2009-01-10 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0