God morgon

vaknade av att det ringde i mobilen... det va jobbet.. så jag får gå in tidigare nu (hos en annan brukare) känns som man inte behöver det just nu! (jo alltid i pengaväg, men inte för huvvet) jaja... nä nu ska jag koka kaffe och sen får jag gå.... ha det bäst här kommer ett täst(bara för det skulle rimma) :P

Ett test alla brudar måste göra!

- ålder: 20(snart 21)
- fyller år: 22 juli
- syskon: Johanna,Julia,Christoffer,Josefine,Edvin(Jonna,Marcus)
- är du nöjd med din längd: nja... inte när man ska hitta byxor eller killar ;)
-hur lång är du: 184
- har du någonsin bantat: försökt iallafall
- gör du de nu: försöker
- tycker du att du är söt: ja fast inte nu på morgonen:P
- hur mår du egentigen: sisådär.....bra.....
- är du glad: Oftast:D
- skrattar du ofta: jaa det gör jag
- gillar du din personlighet:  Ja ! den är störtskön!
- vad är bra med dig: får (nästan)alla åh skratta när tårar är nära :)ställer alltid upp och finns där
- vad är dåligt med dig: jadu.... jag har aldrig pengar nästan haha alltså slösare:S
- har du velat ta självmord:nope det har jag inte
- har du hatat dig själv: inte vad jag kommer ihåg
- har du skadat dig själv med vilja: räknas tatueringar och piercingar?isåfall ja
- vilken är din allra bästavän och varför: Kan inte välja :P
- har du blivit sviken av en nära vän: japp
- har du svikit en nära vän: usch ja det har jag säkert :/
- har du många vänner: jag har fler "Kompisar" än vänner..
- gör dom dig lycklig: Ja för di gör dom :)
- är du vän med någon i släkten: Haha, ja
- är du med äldre,yngre elr jämnlika vänner: båda delarna
- har du kille: nä
- tycker du om någon kille: jodå
- gillar han dig: nä inte vad jag vet
- varför:inte vet jag
- har du varit ihop med någon yngre kille:nope
- äldre kille: Ja
- jämngammal kille: nope
- har du blivit dumpad: Japp.
- har du dumpat någon: Yeees.
- har du gråtit för en killes skull: Som fan.!!!!
- har ditt hjärta krossats: Jau.
- hur många ggr: många
- av vem: idioter :P
- kramar eller kyssar: Båda delarna
- hur är drömkille: vältränad,sötnos,omtänksam,sjuk&rolig humor(som jag)ha bra hand om och tycka mycket om barn, älska mig för den jag är och aldrig lämna mig :)sen får han gärna va rik också :)
- har du sjungit inför andra: Haha, ja det har jag nog
- varit på begravning: mmmmmm:(
- gort bort dig offentligt: HAHA, ja!!!!!!
- skrattat så du gråtit: jaaaapp!
- är du lycklig: ja fast kunde vatt lyckligare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0