Haha :)

Snodde denna från jasmins blogg ;) hoppas det inte gjorde nått


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Jag skrattade några gånger när jag fick mina "svar":

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
snälla gud hoppas du kan!!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
nej har tagit hit den här men får kolla lite

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
good:)puss

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

 eller?ligger du och sover eller vad har du för dig?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

hehe oki skönt juh:)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

 vi ska bort kl 5 puss

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

ring mig

8. Vad vill du höra mest av allt?

vill du ta med min kajal och ögonskugga:)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

å va mätt jag e nu:)

10. Din romantiska replik?

har du socker?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

ja det vet jag inte, hur länge varar det?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0