himma

så då har man vatt och jobbat .. skönt åh komma hem.. :)

tänkte sätta igång en film eller så tänkte jag spela the sims .. har inte bestämt mig än :S hehe.. får väl se vad det blir.. jaja har inget vettigt åh säga så jag är tyst.. :)

ZeYa


Kjell och Bengt sitter på krogen och pratar. Plötsligt säger Bengt:
- Hörru Kjell, vi måste väl göra nåt annat med våra liv. Vi kan inte stå och hugga ved i skogen hela dagarna.
- Du har rätt, sa Kjell.
Några dagar senare började Kjell att plugga matte, biologi, fysik och logik. Allt gick bra, tills han kom till logik. Då sa Kjell till läraren:
- Vad fan är logik?
- Jo, sa läraren, har du en gräsklippare?
- Ja...
- Om du har en gräsklippare så har du väl en gräsmatta som du behöver klippa, eller hur?
- Ja...
- Om du har har en gräsmatta har du väl ett hus också?
- Ja.
- Har du ett hus så har du säkert en familj?
- Ja!
- Alltså är du heterosexuell!
- Fan vad mycket du kunde veta om mig bara för jag hade en gräsklippare!
Några dagar senare träffade Kjell Bengt på krogen igen.
- Nu har jag pluggat matte, biologi, fysik och logik, sa Kjell stolt.
- Vad fan är logik för nåt?
- Jo, Bengt har du en grässklippare?
- Nej...
- Fan Bengt! Är du bög!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0