Jaha

så då sitter man här vid datorn.. (som vanligt) =) men det är nice... det har varit en bra dag på jobbet ida... skönt..
ska hoppa in i duschen nu tänke jag.. men det vet man hur det kommer bli med de.. säkert inget.. hehe

saknar min prinsessa Paulina och min gumma Elin... va fan ska ni bo så långt i från mig fööööööör!!!!??' :D

snart kommer lönen in på kontot .. ska betala räkningar direkt.. brukar alltid göra de.. så är det gjort :D


japp ha det gottans !

(förresten jag ska fråga natta om hon kan ändra mig blogg igen.. för min mamma och farmor kan inte läsa på svart bakgrund ;) haha .. puss på er


Kommentarer
Postat av: farmor siwan

Tack lilla gumman för att du tänker på mamma o mej.Ja,vi ser ju lite illa i vissa lägen.Kan de va åldersrelaterat??????Puss o kram på dej

2009-01-27 @ 21:31:01
Postat av: farmor siwan

Ja,JÄKLAR vad jag har SVÅRT O LÄSA!!

2009-01-27 @ 21:32:33
Postat av: farmor siwan

Ja,JÄKLAR vad jag har SVÅRT O LÄSA!!

2009-01-27 @ 21:33:12
Postat av: natalie

Saknar du inte mej???? jag bir juh oxå långt bort:S:( snyyyyyft!!!! hehe

2009-01-28 @ 21:07:47
URL: http://doodan.blogg.se/
Postat av: jane

ja det lät ju bra linnea.. det lät typ som om du duschar typ en gång i veckan hehe puss på dej

2009-01-28 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0