Jehovas

Alltså vad är deras problem ?? det ringde nyss på dörren och där står en tant och en tjej och ville att jag skulle släppa in om.. så vikunde prata om gud och sånt.. jag bara sa till dom att gud inte finns och att jag har en egen uppfattning om vad som händer när man dör (dom kunde tydligen bevisa vad som hände när man dör) hahaha OMG förhelvete .. att tro att det finns en gud som man kan be till när det är svårt och mörka tider.. visst det köper jag.. men att gå runt som dom gör e bara psykisktsjukhet... stackars den flickan som va med.. jag tittade sen i titthålet och dom ringde på hos grannen som inte öppna.. ja då skulle den flickan prata istället för psyktanten.. och dom stod där säkert en halvtimme och vänta på att dom skulle öppna.. DOM ÄR INTE HEMMA ! omg.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0