jobbat

Så då vart man himma från jobbet.. skööönt. fast ska dit snart igen hehe.. nä men börjar halv åtta i morgon också.. liiiite tidigt för min del.. men vad gör man :D

idag på jobbet har vi vatt ute på dansbanan och gått en sjukt lång runda :) men det va skönt.. om jag hade haft andra skor,vantar,mössa så hade det vatt perfekt.. lägger ut en bild på min aoutfitt :)

i morn jobbar jag bara till ett.. sen ska min brukare hem.. så då blir vi omplacerade.. och jag och hampus blev ompacerad till en brukare som ligger på sjukhuset... så från14-21 ska jag sitta på sjukhuset i lund.. och jag som ogillar sjukhus :( aja det ska nog gå...

nä nu ska jag surfa lite och sen glo på tv :D puss ppåå er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0