jobbet

Så då vart man himma från jobbet.. skönt :) tänkte hoppa in i duschen nu om man pallar.. mycket snack och lite verkstad=)

jaha .. har faktiskt rätt mykke ångest för mitt nyårsöfte att gå ner i vikt.. har juh inte gått så bra.. snarare tvärt om.. vetifan men jag kaaaaaaaaaaan inte gå ner i vikt.. ahhhhhhhh! va fan.. måååste verkligen börja träna på ett gym för promenader är jag bra på och det måste vi i jobbet.. och all denna jävla GODA pizza och all Coca Cola och Öl och gaahhh masssaa

men va fan.. det kvittar juh om jag går ner i vikt jag har ändå sånna jävla bristningar... kommer ändå aldrig visa mig i bikini eller visa magen när jag badar (förutom när jag har fött barn) för då ska man vara stolt över sina britningar.. jag kommer jallafall va det..  men jag har inte fött barn än?? varför får jag massa jävla bristningar som täcker hela jävla magen för.. (kanske inte riktigt men.. )

men jag måste verkligen ta mig i kragen nu och strunta i dessa goheter.. och börja träna.. måste träna upp min rygg också som jag har problem med.. men det måste man väl få genom kommunen..  ja jag får väl prata med dom

just nu är det väldigt fattigt i Linneas plånbok.. längtar till löning... är på min spargris nu så katterna får mat. . för det har dom alltid ... det är viktigare än allt..

men men det går väl det har det gjort innan .. :)

den 28:e ska jag in Till Lunds sjukhus och ta prover i min knöl i halsen :( usch dom ska sticka in i den fyy fan jag hatar nålar och sprutor.. men jag måste verkligen få reda på vad det är nu för den har varit där länge och gör faktiskt lite ont.. om inte annat så är den obehaglig.. hoppas det inte är nått allvarligt.. nä det kan det inte va då borde dom sagt nått på vårdcentralen här i hörby.. fast iofs så är dom värdelösa här.. det första hon fråga när jag kom in och va orolig för min knöl va om jag röka?.. ja sa jag, helt ärligt , ohh ja jävlar va hon börja hugga .. Blablabla det är för att du röker att du är så hes som du är ,har du vatt det länge?? varför har du inte kollat upp dee?(jag är alltid hes men jag tänker inte på dee) vad är det för knöl du har?? jag får känna.. hm... hm.... det är för att du rökar .. det är det enda dom kommer säga till dig i Lund.. du MÅSTE sluta röka det förstår du väl flicka lilla!!!!!!! DU vet att rökare dör i förtid och att alla rökare har problem med halsen vavavavavavavav? det vet du va ?? LOVA mig nu att du sluta röka innan du ska in till Lund och kolla halsen LOVAR du mig det vavavavavava .. ??? så va vad det nu för knöl du hade ? ska vi gå in i det andra rummet ?
JÄVLA KÄRRING!!! JAG RÖKAR VÄL FÖR FAN OM JAG VILL??? det är mitt liv och inte ditt .. det är min hals och inte din OCH DET ÄR MIN KNÖL OCH INTE DIN! (Men du kan gärna få den)
(detta sa jag förståss inte till henne ! utan jag sa :
-Ja det förstår jag.. mm ja det är klart att jag ska försöka sluta röka.. mm ja jag vet att det är dåliigt åh röka.. usch ja, så har jag aldrig tänk .. mmm nu blev jag peppad till åh sluta..)


jag slutar röka när jag vill.. och när jag vill det, så slutar jag röka .. så enkelt är det!
 (och ja, det kommer en dag när jag slutar röka, för det är inte bra och det vet jag om men då väljer jag den dagen helt själv)

nä nog snackat om rökning och kärringar på vårdcentralen i Hörby !

nu ska jag gå och röka sen ska jag hjälpa Min syster med sin blogg :)

tack och Hej leverpastej (solong)


(helt jävla ron i hueed)

Berit en helt vanlig Tisdagskväll

Kommentarer
Postat av: Älin

2009-01-14 @ 02:10:01
Postat av: Älin

Fan vad hemskt gumman du måste skriva sen och berätta hur det gick med knölen du har fan haft den i en evighet! Jag älskar bilden på Berit, det är minnen det! Hon hatade oss den kvällen hahah

2009-01-14 @ 02:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0