Looove it

så nu har man vatt på Ikea med Jennie idag.. så jävla kul=) äääääääälskar Ikea.. och idag fick jag gå i normal takt och titta på alla sakerna.. bland annat Barnavdelningen <3 Jennie och Jens ska juh ha barn så  det va  hon som skulle kolla massa grejor.. men hon väntar med åh handl:) men fyy vad fina grejor det finns alltså jag bara lääängtar :)

jag köpte musmatta,hårroller,ljus,påshållare,ljusstake och en skiiiit fin " hylla" eller vad man ska kalla de :Sglödlampa och lamopr..  och nått till.. 
när vi kom hem koka vi kaffe och drack det såklart haha..
sen satte jennie ihop hyllan ... så himla HÄNDIG kvinna dedär ;)tack så mycket

just nu städar jag.. ska ner och tvätta lite också om det finns tid..

bjuder på lite bilder från idag :)

Seeya




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!!! men hur kommer man fram nu? eller har du tagit ner den andra?? PUSS

2009-01-16 @ 19:47:43
Postat av: Älin

Fy fan vad den hyllan passade i hallen men vart har du gjort av byrån?? ÄR DET SANT ATT DOM SKA HA BARN FY FAN VAD KUUUL!!!! HÄLSA SÅ GOTT FRÅN MIG!!! Saknar dig jääääätte mkt gumman:(

2009-01-18 @ 06:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0