lördag

igår va vi i eslöv.. jag och emelie.. först va vi på pimpas och sen hem till mange.. vi hade väl trevligt och så:)

idag har vi bara tatt det lungt än.. men vi vet icke vad som göras ska ikväll:) får väl la se.. antingen film och massa gott eller om det händer nått kul:) men det brukar inte hända så mykke i lilla hörby juh så det kan man lika bra utesluta! :)

i morgon fyller min älskade lillebror år.. älskar dig Edvin! ses i morgon :D

sen kommer där lite folk i morn och ska titta på en katt.. tror alla är borta sen.. nu ska dom bara hämta katterna som jag tycker att dom kan göra typ idag.. för jävlar v busiga dom e.. shiiitt hehe.. men det tillhör juh..

ja nä nu ska jag och emelie försöka komma på vad vi ska göra.. man får juh utnyttja sin ledighet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0