Lördag

igår va jag och emelie hemma hos jonas ..i brösarp?heter det så ? haha.. ja det va jätte trevligt och roligt iallafall :)
vi gjorde nån jävla lek om att är man högerhänt ska man dricka med vänster.. och tar man glaset och dricker med höger så ska alla skrika BUFFALOOOO men .. spela aldrig detta... det sög.. hha eller ja om ni vill bli fulla så spela de.. :) stackar jonas som fick klunka haha.. :) aww nä men det va trevligt iallfall.. det får vi göra om..

idag kom vi hem till hörby igen.. jag och emelie gick och åt pizza.. mmmmm .... ja va fan just det jag skulle ju klara dom 15 kg :S det glömde jag helt bort där för en stund.. aja nu går det inte att ändra på de.. får väl börja i morn.. :Dhaha

idag vet vi inte vad vi ska göra.. vi får väl se vad som händer och fötter :) bjuder på lte bilder.. :)

äh det blev inte så många bilder ändå.. aja nån blev det :)


ahhh just de fick träffa min gamle hund som jonas nu är pappa till fan va fin han är och gud så bra han har det! ni passa verkligen bra ihop ! :)



skriver kanske mer senare :) puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0