Måndag

här sitter jag och dricker en kopp kaffe :) gott är det.. har varit med mamma idag.. hon kom hit vid tolv tiden , vi stack och åt lunch på kvarnen.. (kinamat) det va faktiskt jätte gott.. har inte varit så förtjust i det innan.. sen stack vi hem till mig där vi städade lite.. (jag hade slarvat lite med städningen) haha tack mamma :) sen stack vi till ICA och handlade, jag pantade flaskor och sen fick jag lite av mamma.. älskade mamma :) sen när jag kom hem kom dom som hämtade den svarte honan och lämnade tillbaks henne.. för pappan i familjen hade blivit allergisk.. så nu är där två kavr som behöver nya hem.. har satt utt på blocket så jag får se om det är nån som ringer men det tror jag. det gick så fort förra gången så :) nä så nu är här tre kattungar himma(en ska hämtas den 30:e) så dom springer och studsar och busar så man blir litta trött men dom är så söta hehe.. och jag är så jävla trött på åh rensa kattlådor.. det känns som man jobbar som kattlåderensare hehe.. men men det försvinner(nästan) sen.

håller på åh tvättar idag (och igår) också.. så jag ska väl ner å ta tvätten :) skickade till pinglan innan och frågade vad hon gjord emen hon har inte svarat,. tänkte fråga om hon ville komma på kaffe och sen gå ikarnas.. men får väl se om hon svarar annars får jag juh gå själv :)

nä annars har det väl inte hänt så mykke mer än att min blogg har ändrats .. liiide konsigt.. men jasmin skulle fråga kim om han ville hjälpamig :D tack :)

så nu orkar jag inte skriva mer.. bjuder på lite bilder och nån fräckis till farmor (och er andra) puss på er!


Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken:
- Kan man komma till himlen med benen före?
- Nej, Pelle lilla, det tror jag inte att man kan.
- Det var konstigt, fröken! För när jag kom hem från skolan igår så låg mamma med benen rakt upp i vädret och skrek "Ohhh Gud, jag kommer! Ohhh Gud, jag kommer!" Och jag tror faktiskt att hon hade gett sig iväg om inte brevbäraren hade legat ovanpå och hindrat henne!

Det lyckligt gifta paret Agneta och Bengt var en dag ute å rodde på sjön, då plötsligt Bengt säger till sin fru:
- Börjar du få grå hår på musen, älskling?
Angneta svarar lite surt:
- Nej, det är spindelväv, din dumme fan!


Drängen hade länge funderat på hur han skulle kunna få både bondmoran och pigan samtidigt, då han äntligen såg sin chans. Han var tillsammans med bonden ute på leråkern då bonden bad honom gå hem och hämta hans stövlar. Väl uppe vid huset sa drängen till töserna:
- Bonden sa att jag skulle få sätta på er båda två.
- Det kan jag aldrig tänka mig att han lovat! sa bondmoran argt.
Drängen öppnade dörren och skrek ner till bonden:
- Skulle jag ta båda två?!
- Det är väl klart som fan! skrek bonden till svar.


Mamman frågar sin dotter:
- Vad ska du göra om du blir förföljd av en våldtäktsman?
- Jag skulle dra upp kjolen, så att han drar ner byxorna.
- Men flicka! Är du helt från vettet!?
- Men mamma, tänk lite. Vem springer snabbast? En man med byxorna nere, eller en tjej med kjolen uppe?


Kommentarer
Postat av: farmor siwan

Tackar för historierna,dom var KUL.var får du allt från????? O din tecknade bild var inte illa heller.duktig flicka!!!!Kram på dej

2009-01-19 @ 18:04:41
Postat av: farmor siwan

Tackar för historierna,dom var KUL.var får du allt från????? O din tecknade bild var inte illa heller.duktig flicka!!!!Kram på dej

2009-01-19 @ 18:09:34
Postat av: Linnea

Hahha jadu det finns olika sidor med historier :) tack haha

2009-01-19 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0