måndag

God morgon God morgon ;)

usch jag vaknade för typ en timme sen.. iochförsig är det skönt med sov morgon men jag måste skärpa mig med dessa tider..

så skönt det ska bli och börja jobba på sitt eget jobb på onsdag! har juh vatt ledig nu ett bra tag.. jo visst det har vatt skönt men det är skönare åh jobba :D

och idag ska jag som sagt stäääda sen till min moster.. sen ikväll kommer nog hjärtAT hit och dricker kaffe när hon har slutat jobba.. :) puss hej sålänge :)



Här kommer lite ögongodis :) några av mina favvisar.. Nicolas Cage bilden är speciellt för min Mamma :D






(Denna är till Mamma) Hehe ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tänk när han var här hemma hos oss och jag var så ledsen för att jag sårade Claes och kallade honom Nicolas en lång tid ...haha, vilka drömmar gamla mammor kan ha!!!

2009-01-06 @ 23:16:45
Postat av: linnea

haha eller hur :P

2009-01-06 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0