nyårsafton

så ja då vart man inne i 2009... fan va tiden går snabbt.. det va juh precis 2000 ... jaja .. igår va jag hemma hos jasmin och kim.. åh alla va så himla finaaa! jag vill också ha llångt hår igen :P hehe.. ja det va skit trevligt och roligt iallafall! :) men sen kom en viss person upp och gjorde det vääldigt otrevligt.. kan man inte hantera spriten ska man FAN inte dricka heller.. herrgud väx upp! jag skulle föresten vakta min rygg när jag gå i byn nu ... jaja vad ska man säga

sen gick vi vidare till anette.. skit trevligt det va jätte länge sen man träffa henne.. :) sen gick vi him till mig.. mycket trevligt..

ja sen idag har man bara vatt bakis.. käkat pizza så klart.. och sen bara tittat på tv :D

ha det bra! puss










fan va drygt det va åh ladda upp bilder... haha.. ja som ni ser så är nästan alla bilder lila.. det är för att min kamera är i sönder.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0