Onsdag

Idag har jag börjat jobba igen.. fan va kul det va .. älskar mitt jobb och har saknat det som fan.. :) Emelie sov här från igår till idag vi käka pizza och sen titta vi på film typ hela natten.. tur man har så bra arbetstider som man har :)

vi har vatt på City Gross och handlat idag.. mycket trevligt.. träffade Ida och Emelie med reskp..nice :D nä sen har det inte hänt mykke mer.. tiden gick så jäkla fort idag!

ikväll (eller nu snart) ska nog emelie komma (den andre emelie,pinglan) och sen ska vi väl glo rulle eller nått... alltid trevligt med en kaffekompis :) i morn är det jobb igen.. alltså ni må tycka jag e dum.. men det är sä jäkla skönt och jobba .. fast det är nog jag som har jävlig tur med vad och var jag jobbar också.. kan förstå dom som jobbar på tråkiga jobb och har tråkiga arbetskamrater.. tur jag inte har det :)

nä nu ska jag fora kattarna och sen ska jag nog sätta po litta kaffe :) ha det bäst så länge!

En nunna åker buss, och säger till chauffören:
- Jag är dödligt sjuk, och har aldrig haft sex, jag vill inte dö nyfiken. Jag skulle vilja ha sex med dig, men bara om du inte är gift.
- Jag är inte gift, ljuger chauffören.
- Men jag måste dö oskuld, så det måste ske i det bakre hålet, säger nunnan.
Och så blir det. Efter akten säger chauffören:
- Jag måste bekänna, jag är gift, har fru och barn.
Nunnan svarar:
- Jag måste också bekänna en sak, jag är bög och på väg till en maskerad.



August hade varit på marknad och köpt en ko. Kon var så fantastiskt grann och mjölkade så bra att han gärna ville ha en kalv efter henne. Sagt och gjort, tjuren beställdes. Men så fort kossan fick se tjuren så satte hon sig på ändan och vägrade släppa till. En vecka senare upprepades proceduren med samma resultat, kossan satte sig tvärt på ändan så fort hon fick se tjuren. Grannen Petter, som var på besök frågade:
- Har du köpt den där kon i Värnamo?
- Varför undrar du det? sa August.
- Jo, min kärring är därifrån




OBS det är inte Citygross i Höör för dom har bara öppet till 8 dom mesarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0