Promenad

Nu har jag precis kommit hem efter en lång promenad... såå skönt det va .. på med mp3 spelaren med massa bra musik (Akon´s nya album "Freedom") spelades mest ;) så jävla bra alltså :) .. jag gick i Karnas , den motions slingan den är helt perfekt och lagom .. det sprang förbi en människa som sen gick i stället och försökte prata med mig.. (en utlänning) och försökte förklara tror jag hur man skulle springa och hur man skulle röra på sig.. haha jag hörde inte så mykke eftersom JAG HADE MUSIK PÅ men det förstod nog inte han.. palla att nån stör en när man promenerar ,nope..sen när jag nästan va klar ringde dom som skulle hämta katten.. OBS det hade jag glömt hehe.. men jag snabba mig hem och nu är här en kattunge mindre.. Och berit är lös i magen.. man hör hurdet rör runt i hennes mage hahaha uuueee... :)

jag tog lite foto när jag va ute..  




ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk att jag har en sån vacker dotter!!!

2009-01-15 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0