SAAYY WHHAATTT

Min Natta håller på och fixar min blogg... Du e för go hjärtat tack så mycket :)




Fan vilken EGO blogg det har vatt idag ... Haha di e nice..

sitter och äter mat nu .. dagen mat blev : Riskakor och Kaffe ... mmm.. (kanske inte nån riktig mat precis) haha

sen kommer kanske pinglan upp.. hon ringde precis och frågade om jag försökt åh få tag på henne idag.. ejjaaaa det har jag .. men hennes mobil funka inte .. hehe så lönt åh hugga.. nope..

hitta en skiva som en kille (som jag träffa för ett brraaaa tag sen ) har glömt här.. nja ingen bra musik direkt.. men skit bra texter.. Skinner-det lyckliga livet hette den .... så den går på max nu..


måste ner och ta den sista tvätten.. sen har jag tvättat klart .. sköööööönt

ska lägga ut lite bilder på min lägenhet sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0