Söndag

Hej hej!


nu har här precis varit en kille med sina två barn och tittat på kattungar.. och dom tog faktiskt med sig en svart liten flicka :) åhhhh va konstigt det känns tänk då när aaallllaa e borta.. :( usch berit kommer bli helt förstörd juh.. nån som vet hur man ska göra för att hon inte ska sakna dom så mykket och gala som fan `hehe?

idag fyller min älskade lillebror år.. så jag måste gå och göra vid mig nu för farmor och farfar kommer och hämtar mig om en liten stund.. då ska vi ut till mamma och pappa och hela familjen och äta tårta mm goott :)

skiver mer sen ikväll när jag kommer him =) sätter in 2  bilder





Jävligt söööt e hon .. visst ? ;:)

puss hej

Kommentarer
Postat av: farmor siwan

va söta dina missar e o hoppas de går bra med vovven.kram på dej snuttenea!!!!

2009-01-11 @ 18:47:11
Postat av: farmor siwan

va söta dina missar e o hoppas de går bra med vovven.kram på dej snuttenea!!!!

2009-01-11 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0