Sova

jaha då har man städat lite iallfall... men får fortsätta i morn :) för emelie kom juh hit och drack kaffe så då blev det inte så mykke gjort... :D

i morn ska jag till min moster och äta mat.. mmmm gooottt :) kul och träffa alla :)
sen ska jag kanske träffa Erika som har kommit hem från grönland .. haha och dricka kaffe med henne :) om vi inte hinner i morn så tar vi det på tisdag :D för kaffe ska vi dricka :)
nä nu tänkte jag slänga mig i sängen och titta på film.. undrar vilken deet blir =) ha det finast!



OBS!!!!!!

Glömde skriva det viktigaste som har hänt på hela dagen.. min ÄÄÄlskling Ein ringde idag fan va kul det va och pratamed henne och höra hennes röst :) hoppas du kommer hem snart annars tvingar jag hem dig! :)

puss hej
Här bjuder jag på lite foto på mig och min älskling..








god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0