STOR städat

idag har jag stoooooor städat :) så jävla fint det är här nu.. satt upp lite lampor och flyttat om lite.. nu är det bara en hörnsoffa som fattas sen har jag nog allt tror jag.. men jag stör mig fortfarande på att toaletten är så liiiiten jag får panik alltså! man kan inte sitta där inne i lung och ro för då får man panik.. samma som duschen.. visst INNE i duschen är det nice.. men att gå in där.. man får juh nästan backa in.. herregud! usch det är svårt.. :S men annars trivs jag jätte bra här.. nu när man som sagt börjar få orning...


sen nu precis kom jag hem .. har varit ute och åkt med pinglan va i eslöv en runda och hälsa på mange.. sen körde vi ner till hörby och stälde oss på torget.. HHAHAHAHHA... bara för ATT! så varje gång det kom en ny bil så tuta alla.. och när det komer en ny bil så tuta Emelie också.. så fråga jag om hon varit här innna.. hon bara :nä men man måste juh hälsa !
HAHAHAAHAHHAHAH du e för gooooooo mittttt hjärtedryn! älskar dig!


nä nu ska jag sova.. ska upp om nån timme bara och jobba hela dagen juh :(

natti natti på er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0