Torsdag=)

Har precis kommit him från jobbet.. skönt :)

igår va emelie här som jag skrev igår... vi glodde på film och snacka skit :) mykke trevligt.. sen nanna vi tillsammans i min stora säng.. vi båda sov länge :) haha..

idag tänkte jag hitta på nått med Krille.. har inte träffat han på flera månader.. hoppas vi ses idag.. har saknat dig kompis.
just nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder som jag har hela datan full av :) så jävla kuuull åh va man saknar den gamla tiden :) bjuder på lite oldpictures :)




nu ska jag göra litta kaffe och titta på tv.. skriver kanske mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Älin

Fy fan jag saknar också den gamlaaa tiden!

2009-01-09 @ 14:55:51
Postat av: Anonym

ellebellebi.blogg.se

2009-01-09 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0