Zombies :S

Alltså jag har drömt skit mycket den sista tiden om zombies.. skit läskigt...

idag drömde jag att det va jag felicia och emelie som va på en båt och skulle då på kryssning.. så satt vi i ett rum med två andra tjejer .. en som va hög-gravid och en annann.. så började allting vaja.. och vi undrade vad det va för nått... så jag öppnade dörren och kolla.. då va det heeelt tomt i hyttarna och överallt.. och vi stängde dörren igen och gick och satte oss... sen gick vi ut på däcket och kolla.. men där va inte en jävel.. och mamma och dom skulle komma med en annan båt till vår båt.. ja just de min lillebror edvin va också med på båten men han va i en annan hytt nånstans på båten.. och jag kunde inte hitta honom...sen började vi höra massa röster fast rostoga röster och massa väsen.. och jag märkte direkt att det va zombies... så jag tog felicia och emelie och sprang ch letade efter gömställen... vart vi än itta så va där fullt med "vanligt" folk som redan visste och gömde sig.. men sen till slut så hittade vi ett.. men då va emelie borta.. och jag lyfte upp felicia och täckte över henne sen letade jag efter emelie men hittade fan inte henne.. sen mötte jag ett gäng som va förberädda med halsband med kors i och "saltlösning:S?" och vigselvatten i sånna sprutor och sånt.. men där va en som hade blivit smittat.. en av tjejernas pojkvän såhemskt detva .. hon fick döda honom med sina egna hände.r.. sen sprang jag tillbaka med massa grejor där felicia låg gömd.. och la mig brevid.. sen va det en kille med också men kommer inte ihåg vem :S... men vi hörde att dom kom närme och närmre.. då tog jag upp mobilen och skickade ett medd till mamma och dom som va på väg och jag kommer fan precis ihåg vad jag skrev :
hej mamma, kom inte hit till denna båten, den är full av zombies.. jag hittar inte Edvin och vet ej om han har blivit smittad jag är här med felicia. vad som än händer så älskar jag dig vi ses på andra sidan , om jag inte klarar mig.
FATTA HEEEMMSKTTT!!??? ja sen sprang vi upp på däck där alla smittade fanns men vi hade utrustning så ingen av zombiserna vågade komma nära men det va fett äckligt åh se alla som va smittade,... sen börja felicia springa.. och jag skrek neeeeeeeeeeej kom tillbaka.. hon blev så rädd och alla zombies sprang efter .. men jag lyckades faktiskt döda dom imin väg och få fatt i henne.. sen vaknade jag.. så jävla störigt..
men det är sjukt äckligt detta är säkert minst 6:e gången jag drömmer om zombies och det känns så jääävla verkligt och jag kommer alltid ihåg nästan hela drömmen som jag annars inte brukar göra... :S
och att jag inte kunde hitta min lillebror.. det va det värsta,.. och Felicia det är Emelies dotter




vilket jobbigt inlägg .. skriver ett till sen som är lite roligare :)

Kommentarer
Postat av: farmor siwan

Nä fy 17:on som du drömmer o de blir inte bättre av att visa dina FUUUULLLLLAAAAA BILDER!!!!!Dröm om babysar o goa karlar istället!!!!

2009-01-04 @ 17:23:34
Postat av: linnea

ja det är läskigt.. haha jag måste juh visa vad jag drömmer om :) ja klart jag vill drömma om goa karlar och bebisar ,, men man kan inte bestämma själv vad man vill drömma om :(

2009-01-04 @ 18:28:58
Postat av: Anonym

Jag har också drömt om zombies också, men det var sexdrömmar hahah:) hmm. inte fått på länge. Jag visste att du skulle skaffa blogg fan vad roligt!! Gissa vem?

2009-01-04 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0