äggula ?

nu har jag färgat håret.. skulle igentligen bara färga utväxten.. men det va för svårt haha så det blev hela...
emelie va juh på jobb så hon kunde inte hjälpa mig...
men det blev bra.. rätt ljust.. chockande.. men det är väl bara för att allt det blonda nästan hade växt ut innan så jag va juh typ halv brunett igen..  så man får vänja sig igen.. men nästa gång ska jag göra det hos frissan.. men har man inte råd så har man inte.. :P
på tal om frissan så måste jag verkligen klippa mig.. jag har ingen frisyr längre.. :S ... fast jag är jäkligt glad att jag kan "sätta" upp det i en liiiten liiiiten tofs. :P
hehe därför man drar sig från att klippa det igen.. jag kommer juh aldrig få långt hår igen...
ja tillbaka till färgningen.. jag har juh hört att äggula är bra för håret.. så jag blandade ihop 4 äggulor och smetade i.. bara lukten fick juh en att klöka.. blää.. vetifan om det hjälpte? men jag satt iofs bara med det i 20 min.. nästa gång ska jag blanda olivolja och äggula och sova med det med en varm handuk övr natten.. ja inte för att den kommer hålla sig varm haha men en stund..

vill klippa mig i en cool frisyr.. men vetifan om jag vågar klippa mig så som jag har fantiserat om.. sån frisyr som är riktigt kort på ena sidan .. och sen haft det kritvitt med lite rött eller brunt i.. hm.. tåls att tänka på..

har hämtat emelie på jobbet nu .. så nu ska vi lana lite.. :)
lyssnar på skön musik .. tända ljus. myspys

i morgon tänkte jag åka ut en sväng till orås.. saknar min underbara familj.. min älskade lillebrossa :D

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0