Kaffe

jaha... torsdag idag .. hela dagen..
jag vaknade runt 12... men va uppe en sväng innan dess typ vid nio...
emelie sov på soffan och jag började dagen med att göra te till oss.. mums.. :D det va riktigt gott...
sen ringde dom in emelie till att jobba ..

nu kom Tim upp .. det va på tiden.. han har inte vatt här på skiit länge juh! saknat han juh :P
vi skulle göra kaffe men jag hade inga kaffe filter .. så han är nere hos grannen nu och "lånar" ett..

idag händer väl inte för mycket.. vet inte riktig än vad jag ska göra.. slipper städa iallafall eftersom här faktiskt är städat. :D

aja nu tillbaka med kaffedrickandet med tim och unga mödrar på tv :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0