walla!

oj det va verkligen år sen man skrev här... satt och kollade igenom gamla inlägg och bestämde mig föratt radera alla så man kunde börja om.. men efter en stund så ångrade jag mig.. det är juh faktiskt rätt kul och titta igenom..rätt många hann raderas innan jag ångrade mig.. så det är därför inlägget innan detta är rätt gammalt.. haha :P

jaja gjort är gjort...

jaha vad har hänt i mitt liv då.. ?

hm.. ja jag har blivit singel.. flyttat till lägenhet.. Marley min älskade hund har flyttat till landet.. han trivdes inte i lägenhet plus att jag tyckte det va synd att lämna bort honom hela tiden när jag jobbade.. men han har det jätte bra där han bor plus att jag kan hälsa på honom.. :)

har blivit uppsagd pga stängd arbetsplats.. riktigt tråkigt.. och har tagit riktigt hårt på mig eftersom det verkligen va ett jobb jag älskade.. har varit många blöta ögon kvällar.. men livet går vidare...

så den 9:e december är min uppsägningstid slut... men jag hoppas verkligen att det finns mer jobb i hörby... visst finns det roliga jobb i lund/malmö/kristianstad.. men helst vill jag juh vara kvar i kommunen.. dels pendlngen och dels att här e så många roliga att vara hos..

men vi får se hur det går..

idag sitter jag och lanar med Emelie.. dricker kaffe och snackar skit.. snart kommer Putte & Niklas upp och håller oss sällskap..trevligt.. :)

jag ska försöka skriva här varje dag.. men om jag gör det kan jag inte lova ;)...

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: oskar

du var söt med dom gröna ögonen

jag är singel(=

kind regards oskar

2011-09-22 @ 22:09:53
URL: http://users10.jabry.com/seamonkey/
Postat av: oskar

jag är jätte kär i dig du är ju jätte söt (=

jag har gröna ögon med fast det syns nog tydligare på dig

2011-09-24 @ 19:50:27
URL: http://users10.jabry.com/seamonkey/
Postat av: oskaroskar

om du vill skriva till mig gå till min blogg istellet

du har ju min email iförsej,inget publiseras i min blogg heller,om inte nån vill det,ja då kanske vi syns om ett år när du sätter dig vid datan igen eller nåt C:

kramar

2011-10-18 @ 00:17:56
URL: http://magicianoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0