Malmö

Yes då va det gjort... då har man blivit Malmö bo på heltid.. det tog ett litet tag men till slut :)
det är väldigt skönt att komma i från hörby .. eller ja igentligen inte hörby i sig utan folket som bor där.. känns inte som det är ens riktiga vänner.. eller ja om det nu är det så är det en väldigt konstig relation man har till varandra..
Hörby i sig är rätt mysigt ... lätt att parkera .. (e lite små sur för att jag aldrig hittar parkeringar här i malmö plus att jag fick parkeringsböter häromdagen) .. nära till allt.. (har inte lärt mig hur bussarna går här ännu) .. plus att vart man än jobbade i hörby så va det bara underbara människor man jobbade hos och med.. sen har jag juh min underbara familj där.... men det tar 40 min att köra dit.. så det ser inte jag som jobbigt :)

ja så så e det.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0